BaraRegina

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Regina - 6 oktober 2011 20:25

Nu är jag hemma från kören    Jag är skittrött trodde jag skulle dö när vi höll på att sjunga xp Nu chillar jag bara framför facebook och tar det lugnt. Förresten idag på NO-provet gick det hyffsat bra. Kunde alla frågor utom 2 vilket verkar rätt så okey.  


Sweet dreams ♥ 

Av Regina - 6 oktober 2011 16:37

Nu har jag gjort en ny header, så vad tycks?   Själv blev jag nöjd med den ^^ På alla bilder är det jag så ni vet, fast jag har olika hårfärger ;) Så kommentera vad ni tycker! :)


 

Kram Regina  

Av Regina - 6 oktober 2011 16:12

Okej hej! ;) Nu har jag provat typ alla slags bloggtyper men bestämde mig för att jag ska blogga på bloggagratis.se   Så ja... jag har nog hunnit fixa det mesta med min blogg nu. Just nu ska jag nog chilla lite framför datorn och så...


Men om ni ska följa min blogg kanske ni vill veta vems blogg det är ni läser? Så jag tänkte skriva lite om mig själv. Jag heter Regina. Mina intressen är att fotagrafera, redigera, kompisar och vara med min katt. Älskar musik och gillar att kolla på film. Men nu börjar det här inlägget bli tråkigt, right? See ya!


Regina! ♥ 

Presentation


Hej! Kul att du har hittat till min blogg. Här kommer jag att blogga om mitt liv och vad jag gör till vardags, så läs och följ! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Omröstning

Vad vill ni jag ska blogga mer om på min blogg?
 Foto
 Musik
 Mode
 Fritid

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards