BaraRegina

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Regina - 10 oktober 2011 20:49

Heeeej!

Jag hann precis göra klar min header!  

Vad tycker ni? Ändrade lite färger och bakrunder också så nu är det en helt

ny blogg! Jag är jättetrött nu och sitter och lyssnar på emo låter... men de är faktiskt bra^^


Okej, bloggar mer imorgon puss!  

    

Av Regina - 10 oktober 2011 20:34

Hej!

Tillfällig header, ska försöka göra en ny så fort jag hittar några bra bilder och har tid. Fryser grymt mycket nu, men orkar ändå inte klä på mig sitter bara i linne och strumpor men ska väl ändå bädda ner mig i sängen snart.


Sweet dreams ~ ♥

 

Av Regina - 10 oktober 2011 18:21

Måndagen är avklarad, vilket känns skönt! Nu ska jag snart äta middag och sedan får vi se vad som händer resten av kvällen. Provade förresten att dricka ensån där hellu kitty dricka som alla säger är så god, det tyckte jag också, det var som hallonsoda 


Kanske bloggar innan jag går och lägger mig, men ciao så länge

 

   

Av Regina - 10 oktober 2011 16:11

Nu är jag heeeemmma   Skönt, skönt och så nästan inga läxor. Engelska läxan: KLAR. Svenska läxan ligger jag typ före allihopa (läsläxa) så den är jag redan klar med också säger vi x) Men sen inga mer... Idag när vi hade SO kollade vi på en film som heter Vikarien och den var fett läskig hahah nejmen den var lite äcklig...   


Förresten så saknar jag era kommentarer >.< Komsi komsi c:

Av Regina - 10 oktober 2011 08:34

Hej alla söta bloggläsare!

Gör ett snabbt litet inlägg innan jag ger mig iväg till skolan. Skulle önskat att jag hann ladda upp "Dagens outfit" bild, men tyvärr så hinner jag nog inte det. Usch asså är inte måndagar helt trista och tråkiga? Så har det regnat inatt och det är typ iskallt ute, måste börja med min vinterjacka snart ju.   


Haha aja, jag bloggar när jag kommer hem, så håll ut! Ni kan väl lämna en liten kommentar så blir jag *happyface* när jag kommer hem? ^^

 

Presentation


Hej! Kul att du har hittat till min blogg. Här kommer jag att blogga om mitt liv och vad jag gör till vardags, så läs och följ! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Omröstning

Vad vill ni jag ska blogga mer om på min blogg?
 Foto
 Musik
 Mode
 Fritid

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards