BaraRegina

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Regina - 11 oktober 2011 20:50

Ville bara påminna er om en sak att min statist bara går neråt...  Inte så kul att se när man loggar in vavava? Ni får bättra det där nu! Gör mig inte besviken!  

   Ser ni? *Sadface* här faktiskt...   

  

Av Regina - 11 oktober 2011 20:44

Hej!

Ska börja avsluta datorn för ikväll, har bara suttit och drogat Sofijah låtar. Mitt humör går bara neråt, känns inte så bra :< Aja, hoppas skolmaten blir godare imorgon. Ska kanske försöka ta en liten dagens outfit om jag hinner? :) 


Hinner kanske ta bilden på morgonen, men laddar isånafall upp den när jag kommer hem från skolan.   Puss och kram! ♥

 


Av Regina - 11 oktober 2011 17:59

Jag vill ha en IPhone *sadface* okej från och med nu ska jag spara mina pengar...   Men om jag säljer lite till på jultidningarna kan jag få antingen en systemkamera eller en Ipad vad tycker ni är bäst? Kan typ inte välja  


Båda verkar så himlas bra, systemkamera för jag älskar att fota och redigera bilder. Men en ipad kan man liksom vara inne på när man t.ex ska åka bort och hålla på och surfa på internet och allt... Lite hjälp?


   

Av Regina - 11 oktober 2011 16:21

Hej!

Denna dag har varit boring och så helt usch :c

Träslöjden var jättetråkig som vanligt, eftersom man aldrig får hjälp.

Sen när vi ska äta lunch, asså kan inte fatta att de serverar det :c Det blev ströming med fjäll och ben i... hur gott liksom? Smakade inte ens... så äckligt var det att ens bara kolla på det.   


Vill skolan att man ska svälta eller vad? Har gott hungrig hela dagen ju... och allt är tack vare dem... :P


   

Presentation


Hej! Kul att du har hittat till min blogg. Här kommer jag att blogga om mitt liv och vad jag gör till vardags, så läs och följ! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Omröstning

Vad vill ni jag ska blogga mer om på min blogg?
 Foto
 Musik
 Mode
 Fritid

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards