BaraRegina

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Regina - 18 oktober 2011 20:23

Hellu! :D Asså ärligt talat så orkar jag inte ladda upp några fler bilder ikväll... jag är skittrött och ska trösta mig själv med en liten Magnum glass, så jag laddar upp den imorgon istället om jag hinner?  


Förresten som alla kanske inte vet har det blivit 15 årsgräns på den nya Twilight filmen som kommer ut nu. Enormt besviken, men ska klä ut mig till en 15 åring!   Funkar säkert jättebra...


    

Av Regina - 18 oktober 2011 16:37

DAGENS TEST!  


DAGENS VILL HA: En IPhone 4
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, svart tröja och en randig sjal
DAGENS FRISYR: Utsläppt, plattat. Tills regnet förstörde allting... -.-
DAGENS LÅT: Du snurrar min värld - Söder
DAGENS PLANER: Hm, inga planer idag
DAGENS SAKNAD: En vän
DAGENS DUMMASTE: Gömma Urbans skolböcker! >:D
DAGENS MISSLYCKANDE: Tappa min solstol som jag gjorde på träslöjden när jag skulle gå hem så den blev blöt.
DAGENS DROG: Jag drogar inte...? o.O
DAGENS KÖP: Inget köpt! D:
DAGENS GODIS: CHOKLAD! :D
DAGENS HUMÖR: Glad först... den inte lika glad
DAGENS CITAT: Carpe diem... typ ;o
DAGENS ROLIGASTE: Att Urban tog sönder din tröja och skyllde allting på oss ;D

Av Regina - 18 oktober 2011 16:32

Hej!

Orkar inte ladda upp dagens outfit nu, men kanske gör det ikväll istället!

Jag fick gå hem från skolan så nu är jag ledsen!   Hatar regn... kan det inte

komma lite snö istället?


Hittade en liten text på facebook som jag tyckte var ganska bra:

"Synd att människor inte är som ballonger , sprängs när dom får för mycket luft."

Vad tycker ni om det citatet? 

 

Presentation


Hej! Kul att du har hittat till min blogg. Här kommer jag att blogga om mitt liv och vad jag gör till vardags, så läs och följ! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Omröstning

Vad vill ni jag ska blogga mer om på min blogg?
 Foto
 Musik
 Mode
 Fritid

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards