BaraRegina

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Dagens test

Av Regina - 17 oktober 2011 19:36

Nu blir det lite dagens test!  


Hur bor du: I en vanlig villa
Brukar du komma i tid: Ja, oftast
Hur lång är du: 1.57 tror jag
Kan du laga mat: JAPP :D
Vad jobbar du med/pluggar du: Alldeles för mycket saker
Vad har du på dig just nu: Jeans och min Canada tröja
Har du någon fobi: I don't think so..
Hade du en bra kväll igår: Den var väl okej
Vilket är ditt senaste inköp: Minns inte
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Vad hade du sönder senast: Papper... xD
Vem snackade du med senast: Pappa
Varm favoritdricka: Te eller choklad med grädda
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara helt störd och elak :c
Någon jag stör mig på: Urban i min klass 
Intressen: Fotografering, redigera bilder, musik
senaste person du kramade: Hhaha minns inte D:

Vad drack du senast: Vatten...
Längtar du till din nästa födelsedag: JAA :D
Är du sugen på något nu: Japp, en piggelin...
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej
Vilken låt lyssnade du senast på: One Direction

Har du pengar på mobilen: Ja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Regina - 27 oktober 2011 16:21

Hej! Jättedålig uppdatering jag vet, men jag gör en liten bloggpaus för jag har jättemycket att göra nu. Och jag liksom har andra saker att göra. Så kanske slänger in något blogginlägg då och då men inte så ofta. ♥ ...

Av Regina - 21 oktober 2011 17:22

Ja... det är jättegott, sitter och äter det just nu  Men idag är det fredag, superskönt! Undra om jag ska se på film...? Eller kanske bara mysa^^ Ha en bra fredagskväll allihopa!     Glöm inte att kolla på idol också!   ...

Av Regina - 20 oktober 2011 16:58


Har varit väldigt trött idag så inte orkat blogga, sry för det. Drar på kör om en stund så måste jag hinna äta och allt. Vi var på studiebesök på Spånga gymnasium vilket var  rätt så kul! " "   Hinner förhoppningvis inte blogga när jag kommer...

Av Regina - 19 oktober 2011 15:24


Hej bloggen! Just nu har jag inget att göra, har tråkigt... Men aja, kan väl lika gärna lägga upp en egopics bild på mig istället?    Förresten så hade vi engelska prov idag och de gick sådär, inte riktigt som jag hade tänkt mig XD Men det mesta gi...

Av Regina - 19 oktober 2011 13:42

Japp, nu blir det en liten dagen test!     Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Semester biljetterHar någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? NeVad åt du til...

Presentation


Hej! Kul att du har hittat till min blogg. Här kommer jag att blogga om mitt liv och vad jag gör till vardags, så läs och följ! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Omröstning

Vad vill ni jag ska blogga mer om på min blogg?
 Foto
 Musik
 Mode
 Fritid

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards