BaraRegina

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Regina - 16 oktober 2011 20:50

Då måste man avsluta datorn...   Det enda postitiva att det är skola är väl att vi börjar 9:20 lite extra sovmorgon iallafall... men SWEET DREAMS BLOGGLÄSARE!   Sov jättegott nu och njut av att det är måndag imorgon! :D Lol, not! XD

 

Godnatt puss och kram! ♥

   

Av Regina - 16 oktober 2011 20:02

Hej

Imorgon blir det skola igen då, vilket är tråkigt 

Just nu sitter jag och gör ingenting... klockan är liksom bara 8 trodde att den skulle vara mer... Kan lägga upp en bra låt istället, så har ni något att lyssna på!  


    

Av Regina - 16 oktober 2011 16:46

Hej!

Brosan är och tränar med pappa och Namik.   Medans jag och mamma är hemma och fixar lite!   Haha aw vilken söt smiley... XD Men asså ni gillar väl AIK eller hur? Annars är ni en skam för Stockholms Stolthet, jag menar hallå? Det är AIK    

   Tycker ni detta är rätt? Tycker inte jag iallafall... de som hejjar på DIF... åh stackare... ♥

Av Regina - 16 oktober 2011 14:12

 

Av Regina - 16 oktober 2011 11:32

Hej!

Nu hade jag tänkt ladda upp de där höstbilderna, några av de iallafall.

Blev inte jättenöjd nu när jag tänker efter... menmen. 

         De blev rätt så fina iallafall right?   

 

Av Regina - 16 oktober 2011 10:03

Gör mest såna här tester för jag har lite tråkigt och så får ni ju veta lite mer om mig!   

[x] Tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
[x] Tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
[x] Du har gått in i en glasdörr
[ ] Du har hoppat ur ett fordon som rör sig
[x] Du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
[ ] Du har sprungit in i ett träd
[x] Det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen
[x] Du testade precis om du klarade det
[x] Du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
[x] Ditt hår är/har varit blont
[x] Folk har kallat dig långsam
[ ] Du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
[ ] Du har nån gång somnat på en lektion
[x] Du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om
[ ] Folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
[x] Du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal
[ ] Du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre
[x] Du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
[x] Du har satt på dig dina kläder bak-och-fram eller ut-och-in utan att ens märka
[x] Du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
[ ] Du råkar göra sönder väldigt många saker

[x] Du har trillat av stolen då den stått helt still
[ ] Du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen

Summa: 15! YES JAG ÄR INTE DUM!   *STOLT* :D 
18 eller mindre betyder att du inte är dum.


 

 

Av Regina - 16 oktober 2011 09:57

Godmorgon bloggen! 

Ny dag, nya bekymmer. Jag började min morgon med att gå ut och fota lite höstbilder, så ni kan få några bilderna lite senare på bloggen.   Jag satte på lite musik och idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag kommer väl på något kul... antar jag!  


Har alla sovit gott då?  Själv sov jag ganska gott, jag vaknade någonstanns vid 7-8 tiden... blev förvånad eftersom jag skulle velat sova till 10... men nene det ville inte min kropp...  

Presentation


Hej! Kul att du har hittat till min blogg. Här kommer jag att blogga om mitt liv och vad jag gör till vardags, så läs och följ! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Omröstning

Vad vill ni jag ska blogga mer om på min blogg?
 Foto
 Musik
 Mode
 Fritid

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards