BaraRegina

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Regina - 9 oktober 2011 19:51

2011 börjar börjar lida mot sitt slut nu, fast det är några månader kvar iallafall. Ska försöka att ta några höstbilder och så nu när löven är som finast!   Lovar att när jag tagit bilderna att jag laddar upp de på bloggen, men får se när det blir! Ska nog sluta blogga för ikväll iallfall och bloggar mer sen imorgon. 


Saknar en viss anledning att lyssna på de här låtarna. Brukade lyssna på de förr, då jag hade en anledning att leva för. Men inte längre. Jag kommer aldrig mer vara lycklig.

Av Regina - 9 oktober 2011 19:29

Typ veckans test...   

Lovar du att vara ärlig? Såklart ;)

Du heter: Regina
Smeknamn:
Ingenting
Låt som när du är ledsen sörjer till:
 - Byz - Baby girl
Beroende av:
 Datan & mobilen

Vem behöver du mest just nu: En saknad person
Vad tror folk om dig?
 Hur ska jag kunna veta det? o.O
Vad säger du för att imponera på någon?
 Brukar inte försöka impa på någon...
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja såklart, min dåliga humor går alltid att skratta åt! :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
 Aa :-D

Var bor du?
 I ett hus, som alla andra? Normalt va?
Trivs du där:
 Japp, jag trivs bra i mitt hus B)
Äger du några converse:
 Japp, ett par gula ^^
Brukar du bli för full:
 Inte direkt...
Vad har du för mobil operatör:
 Tele2 typ :o
Är du allergisk mot något:
 Nope
Hur svarar du i mobilen:
Hej, hallå eller nått sånt
Vem ringde dig senast?
 Felicia
Antal timmar sömn inatt: Orkar inte räkna xD
Sov du ensam:
 Nej... jag sov med min katt :D
Brukar du komma i tid:
 Till skolan eller? Ja..
När mår du bra: När jag känner för att må bra?
När blev du fotad senast:
Idag
Vanligaste färg på dina kläder: Svart/vitt
Vad tycker du om fötter: Normalt?
Vad saknar du:
 En person
Hade du en bra kväll igår:
 Nej, den blev förstörd :<
När brukar du oftast gå och lägga dig:
 22.00 eller senare (:
Är du blyg?
 Nix
Sysslar du med någon idrott:
 Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
 Kanske
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hm, finns mkt kul att göra då XD

Är du nöjd med ditt liv: Ja.. jag har mina dåliga dagar men ja...
Är du bortskämd: Ja ;D
Vad gör du i morgon:
 Skolan -.-
Vad är det värsta du vet? 
Falska vänner
Vad behöver du just nu? En kall god smothee, nejmen jag vet inte
Har du bra vänner och äkta vänskap?
 Nej
Tycker du om någon just nu:
 Nej
Om fem månader:
 Nepp
Du samlar på: Inget
Gröna eller röda äppeln:
 Gröna är bara goda när de är sura, men annars röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
 Ingen
Gillar du golf:
 Minigolf gillar jag, men inte golf :>
Vilken tid gick du upp idag: Hm halv 9 kanske? o.O 
Har du sovit i din egna säng inatt:
 JAPP :D
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Venne
Är det okej att gråta:
 Ja, det är det väl? :o
När grät du senast: Kommer inte ihåg

Bär du glasögon eller linser:
 Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
 Nepp
Har du piercing:
 Nepp
Solar du ofta? På sommaren ja..
Är du bra på att laga mat: 
Ja
Hur vig är du:
 Nja?
Vad dricker du helst när du är törstig:
 Vatten
Vilken är din favoritglass: Finns så många så vet inte
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp

 

Av Regina - 9 oktober 2011 16:44

Börjar sakna sommaren2011 rejält mycket nu! Det börjar bli iskallt om dagarna och mörkt om nätterna. Usch, hösten och vintern är så dyster.   Det enda som är positivt då är väl att det kommer bara närmare julafton vilket jag älskar   men annars är det tråkigt.


Tänkte dela med mig några av mina fina sommarminnen ♥


   Jag och Madeleine på Gotland tillsammans

Gröna Lund med Anna, Micke, Madeleine!

På bilden: Anna, jag, Micke, random person  

     Sedan har jag varit med på ett skolläger. Från årskurs 6-9B det var jättekul!^^


Okej, nu ska jag faktiskt inte lägga upp ALLA mina sommarminnen men det där var inte ens hälften av alla fina minnen jag har! Saknar det verkligen. I jul ska jag ta jättemånga fina julbilder<3


 

Av Regina - 9 oktober 2011 15:45

Hej!

Bara älskar era små söta kommentarer  

Imorgon är det skola, vilket jag hatar... speciellt måndagar, eftersom det är så långt till helgen :< Fast veckan brukar ju gå ganska snabbt så jag överlever väl.. eller inte xD Okej puss  


   

Av Regina - 9 oktober 2011 14:57

Tjolahopp!

Har nyss varit ute och sålt lite jultidningar, det gick bra :> 

Har nog sålt för 2000-3000kr nu! *stolt*  

Nu ska jag äta lite mer polka choklad... ^^

Ciao


   

Av Regina - 9 oktober 2011 11:58

...att göra. Sitter och drogar lite musik istället   Något förslag på vad jag ska göra? Tråk tråk xd Har iallafall varit ute och tagit en och annan bild på mig... lite egopics ^^


       

Av Regina - 9 oktober 2011 10:36

Godmorgon, goddag eller ja ... whatever ;D 

Sov jätteskönt inatt med lilla Morris som sällskap i min säng   

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra... men jag kommer väl på någonting kul.. antar jag. Kan inte sluta njuta av mitt fina rum! :)


 

Presentation


Hej! Kul att du har hittat till min blogg. Här kommer jag att blogga om mitt liv och vad jag gör till vardags, så läs och följ! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Omröstning

Vad vill ni jag ska blogga mer om på min blogg?
 Foto
 Musik
 Mode
 Fritid

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards