BaraRegina

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Regina - 13 oktober 2011 20:40

Jippi, den kommer ju verkligen när man behöver den, var väldigt sugen på glass just nu... :D Jag är supertrött efter kören, vilket jag alltid blir det är jobbigt. Aja kram! ♥ 

 

Av Regina - 13 oktober 2011 17:18

Hej!

Om 5 minuter drar jag iväg till bussen så skyndar mig att göra ett inlägg här!  

Hittade några jättesnygga uggs som jag köpte:)

   Såhär såg de ut, de kostade bara 100 på LIDL det var något erbjudande^^

   Och såhär ser jag ut just nu c:


Ciao, bloggar när jag kommer hem ifall jag orkar! <3

 

Av Regina - 13 oktober 2011 15:45

Hej!

Ska snart ha engelska prov... men NO provet, engelska läxförhöret och So provet gick hyffsat bra. Tror jag fick bäst på NO, godkänd på engelskan och nja ja blev inte så nöjd med SO provet men det blev godkänt också! ^^ 


Men engelska provet verkar så svårt... men det går säkert bra!  

   

Av Regina - 13 oktober 2011 14:41

Ja det var enormt skönt att sluta så tidigt för en gång skull!   Skolan var okej idag förutom att det blev äcklig mat igen men ah jag orkar inte skriva om äcklig skolmat hela tiden :C


Förresten så har skolfotot kommit och jag ser allt annat än normal ut... :> Usch hatar att ta skolfoto. Snart ska jag åka och köpa några Uggs om jag hittar och sedan blir det kör


Ciao!  

    

Presentation


Hej! Kul att du har hittat till min blogg. Här kommer jag att blogga om mitt liv och vad jag gör till vardags, så läs och följ! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Omröstning

Vad vill ni jag ska blogga mer om på min blogg?
 Foto
 Musik
 Mode
 Fritid

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards