BaraRegina

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Regina - 8 oktober 2011 20:03

Jag ska inte gå och lägga mig än, ska nog bara avsluta datorn ta något litet mellanmål och kolla på tv, så godnatt så länge iallfall, sweet dreams. ♥

 

Av Regina - 8 oktober 2011 19:14

Tjaba! ;D

Nu har jag gjort en liten förändring här på bloggen som ni kanske har lagt

märke till? Tycker det blev bättre med lite färg...   Tycker ni det blev fint? Själv tycker jag att det blev skitsnyggt! :D

   Såhär ser min header ut älskat mottot jag skrivit "Even a small star shines in the darkness" så fint. Men klura gärna ut vad det betyder! ^^ Bara för kul..

 

Av Regina - 8 oktober 2011 18:20

Nu har jag sett en tråkig film :c Och så liksom blir man bjuden på något kvällsmats grej av grannen såklart så ska dem gå dit -.- Hela jävla lördagskvällen är förstörd vi skulle äta god mat och så hade jag dukat jättefint och tände ljus och så skulle jag och mamma göra fruktsallad och så bara drar dem  


Tack för ni förstörde en lördagskväll som skulle bli helt perfekt, efter

allt jag gjort också :C


   

Av Regina - 8 oktober 2011 13:50

Äntligen är jag hemma från IKEA, fast kom hem för kanske 2½ timme sen xD Köpte en svar datorstol till mig, sedan möblerade jag om hela mitt rum och nu ser det jättemysigt ut ^^ Jag är helt slut efter ha fått springa fram och tillbaka med damsugaren i rummet  


Men nu är jag äntligen klar..


Av Regina - 8 oktober 2011 09:26

Vi åker om ungefär 10-15 minuter så hinner göra en blogginlägg till! ;)

Jag tänkt lägga in dagens outfit för jag har ingenting att göra...  

 

   Tröja: Hm kommer inte ihåg XD

Byxorna/Jeansen: är köpa på JC

Av Regina - 8 oktober 2011 08:53

Godmorgon alla bloggläsare!   

Jag har sovit jättegott och nyss ätit en god frukost.

Sov ni gott? :) Svar åker jag till IKEA med mamma och kollar om vi kan hitta

några fina ljus och lite annat kul kanske. 


Nu börjar det också bli höst så jag fryser som bara den.   Vill ha sol och värme, igår tände vi en varm brasa så det var skönt :)


Men jag bloggar mer senare, ciao!  

Presentation


Hej! Kul att du har hittat till min blogg. Här kommer jag att blogga om mitt liv och vad jag gör till vardags, så läs och följ! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Omröstning

Vad vill ni jag ska blogga mer om på min blogg?
 Foto
 Musik
 Mode
 Fritid

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards